Čustvena inteligenca v prodaji

Čustvena inteligenca v prodaji

Ker vas čustvena inteligenca v prodaji uči, da se morate nekatere stvari, kot so prepir z vašim poslovnim partnerjem, lotevati z nekim drugačnim pristopom, je dobro, da jo poznate. Čustvena inteligenca vam bo povedala, kako se je treba zadev lotevati. Večina psihologov vas ne bo razumelo in vam ne bo znala veliko povedati le o tem, da potrebujete drugačen pristop. Predstavljajte si stol, ki ima tri noge. Te tri noge predstavljajo vaš uspeh. To so prodaja, marketnig, ter mindset. Ker stol potrebuje vse tri noge, je pomemben tudi mindset.

custvena-inteligenca-v-prodaji

Lahko bi rekli, da je ta ključna noga, ki drži stol pokonci. Brez noge, bi stol podel, ali pa bi z malo sreče stal in bil nestabilen. Če ima stol vse tri noge, nebo padel in bo stabilen. To je glavni razlog, ki loči vodilne od povprečnih. Ampak kaj bo prineslo rezultate v prodaji. Čustvena inteligenca v prodaji vam bo dala neko pot. Predstavljajte si, da vi želite narediti isti stol z tremi nogami. Prvo se morate prepričati, in dobro premisliti ali ga potrebujete oz. zakaj. Na njegove noge morate imeti maksimalen fokus. Nobena noga ne sme biti prevelika ali premajhna, ker bo tako stol nestabilen.Čustvena inteligenca v prodaji nas uči, da je v svetu prodaje, da moramo biti gokusirani na sve tri stvari. Nato morate noge izmeriti do milimetra natančno, ter ga nato sestaviti. Ko se boste na njega usedli, boste vedeli, ali je stol dovolj stabilen. V svetu prodaje pa vam bo stabilen in lep stol prinesel rezultate. Namen Filip-a Pesek-a je samo to, da ve boste zavedali, da je bistvo bolj pomemben od taktik. Veliko podjetnikov, ki se ukvarjajo z prodajo, mislijo, da oni niso prodajalci. A to ni njihova krivda. Z izkušnjami, se bo njihova prodaja povečala, pri prodaji pa morajo razmišljati, da je njihov posel odvisen le od prodaje.

Za dodaten članek pa lahko pogledate njihovo spletno stran.